Așa cum anticipam, „ofertele” de Black Friday ale celor de la Vola.ro au declanșat un scandal fără precedent, deocamdată în online, unde clienții care se consideră păcăliți s-au constituit în grupuri pe Facebook pentru a trage la răspundere agenția.
Potrivit paginii Teapa Black Friday Vola, care susține că a avut acces la informații din interiorul agenției, vola.ro a acționat cu premeditare: „Vorbeste prietena mea, era nici 10 ceasul si imi spune ca a aflat ca Vola a tinut oferta pana au primit peste 1000 de rezervari pentru city breakul acela de 9.99 euro si alte mii de cereri pe alte oferte pe care tot asa aveau putine locuri. Si ca scopul lor este ca mai tarziu o sa primim un voucher de reducere sa ne luam altceva. Reducere care face mai putin decat taxele lor. ASTA ERA PLANUL LOR SA CASTIGE de Black Friday!” Administratorul paginii postează de altfel și câteva fotografii cu listele celor de la Vola.ro în care apar zeci de internauți care au achiziționat pachetele promoționale pentru ca ulterior să descopere că acestea nu existau.
Între timp, grupul Clienții păcăliți de Vola.ro a strâns deja peste 100 de membri ale căror povești sunt, aproape toate, similare celei prezentate de travelontop.ro aici.
Numeroase comentarii critice au apărut chiar și pe profilul Facebook al celor de la Vola.ro. Atât de multe încât, în ciuda eforturilor administratorului paginii de a le șterge, multe dintre ele sunt încă vizibile.
Revoltați de atitudinea agenției, care s-a grăbit să se și laude în presă cu încasări de un milion de euro în Vinerea Neagră, cei păcăliți cu ofertele de Black Friday au asaltat deja cu reclamații online Autoritatea pentru Protecția Consumatorului, care a mai sancționat în trecut agenția pentru oferte înșelătoare, după cum reiese și din acest articol.
De altfel, TravelOnTop.ro s-a adresat deja ANPC solicitând un punct de vedere asupra acestui subiect. Așteptăm totodată cu interes și opinia celor de la Vola.ro despre această situație.
Update: În urma întrebărilor adresate Vola.ro privind situația relatată în articol, am primit din partea lui Cătălin Cincu, reprezentantul agenției, următorul răspuns: „Bună ziua! Preferam sa comunicam direct cu clientii nostri si sa rezolvam intern problemele care tin de datele personale ale acestora.”
One comment