Chiar dacă reprezentanții Vola.ro refuză să comenteze situația creată de Black Friday (când numeroși clienți au aflat, la ore bune după ce făcuseră rezervări, că nu se numără printre beneficiarii ofertelor speciale), agenția admite că sistemul de rezervări nu a funcționat corect, după cum reiese din explicația oferită unui client pe pagina oficială de Facebook a companiei:
„În momentul în care am lansat promoția (în primele minute ale orei 8.00), un număr foarte mare de utilizatori au accesat simultan site-ul. Din păcate, din cauza aceasta a apărut o eroare ce a generat un volum mult mai mare de cereri decât ofertele disponibile” – admite Vola.ro.
După cum se vede și din comentariile ulterioare, departe de a-i mulțumi pe clienții care cer explicații pentru modul în care s-a desfășurat campania promoțională de Black Friday a companiei, mesajul celor de la Vola.ro a provocat mai degrabă iritarea celor care consideră că agenția este vinovată pentru situația creată.